środa, 28 sierpnia 2013

Info konkursowe :)

Kobietki kochane :)
z doniesień meilowych od Was wywnioskowałam, że duża ilość zaglądających na bloga chciałaby wziąść udział w konkursie, a nie ma możliwości wystawienia komentarza z informacjami o zgłoszeniu do konkursu. W takim razie informuję, że wystarczy dodać stronkę do obserwowanych, wstawić banerek na swojego bloga lub facebooka a informację o tym przesłać mi meilowo na cudawianki0@gmail.com Takie zgłoszenia również wezmą udział w losowaniu biżuteryjnym. Już się cieszę na zakończenie konkursidła i wyzwanie biżuteryjne jakie zaproponuje mi zwycięzca :) Pozdrawiam Was dziewczynki :)
Ps. większość czasu ostatnio zabiera mi praca i czasu na tworzenie biżu mam niewiele. Nie chcę nic robić na "łapu capu" i takim oto sposobem ciągle zawieszona jestem w krainie bajkowej :) Powiem Wam tylko, że będzie to między innymi biżu z Krecikiem i jego kompanami, Misiem Uszatkiem a także z moim ulubionym bajkowym misiem Koralgolem :) kojarzycie tego misiaka? Ahaaaa... tworzę również żabkę na konkurs do Kreatywnego Kufra :) Wszystko do waszego wglądu już w najbliższych dniach. Zaglądajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz