sobota, 4 stycznia 2014

Pomocy :P

Kochane moje wspomóżcie sierotę, która w erze blogowania dopiero raczkuje. Zrobiłam dla Was Candy, tym razem pluszowe, żeby znaleźć domek dla sówki poduszkowej. Chętnych jak na razie na palcach jednej ręki można zliczyć :P Podpowiedzcie, cóż to ja takiego robię nie tak jak trzeba? A może nagroda się Wam nie widzi? Czy Wy swoje pierwsze, bądź jedne z pierwszych Candy gdzieś reklamowałyście? Czy istnieje coś takiego jak reklama Candy? Nie chcę Wam wszystkim w komentarzach spamować, więc grzecznie proszę o podpowiedzi :) jak mogę bardziej rozreklamować bloga, konkursy blogowe i fanpage fb?
Jak już post się pojawia to i fota musi być :P Krówka przytulanka dziś na koniec dnia Wam się kłania :)



Razem z krówką życzymy milej końcówki wieczora i liczymy na dobre rady  :)


3 komentarze:

  1. super przytulanka ;) hmm candy nigdy nie robiłam ale znajomi umieszczają linki i polecają gdzie się da ;) i u siebie na blogach także

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero zaczynam i na moje candy zgłosiły się tylko 3 osoby xD
    Możesz rozreklamować się przy pomocy jednego z blogów, które umieszczają u siebie informację o czyimś candy, a w zamian trzeba wstawić u siebie banner tego bloga (nie wiem dokładnie, nie korzystałam z tego)
    Pozdrawiam i życzę żeby zgłosiło się więcej osób ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz jeszcze umieścić w widocznym miejscu na swoim blogu banner swojego candy i przypominać o nim w postach :-)

    OdpowiedzUsuń