czwartek, 24 kwietnia 2014

Liściasta poducha

Witajcie :)
święta się skończyły, czas wracać do pracy. A pracy sporo z czego się cieszę, bo akumulatory naładowane i chęci ogromne są :) Dziś przygotowałam paczkę z malowanymi poduchami, szmacianymi lalkami i innymi pluszadłami oraz odrobiną biżuterii. Paczka czeka na pana kuriera i jeszcze dziś wyruszy w podróż do Szczecina do nowo otwartej galerii KREATO, która prezentuje wspaniałe prace polskich rękodzielników :) ( link - https://www.facebook.com/galeriakreato ) Przygotowuję już kolejną paczuchę tym razem wyruszy ona do Wrocławia, również do sklepiku z rękodziełem, o którym więcej niebawem. Paczka miała tam dotrzeć już przed świętami, niestety nie wyrobiłam się na czas :( Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby mieć tyle rękodzielniczej pracy w jednym czasie i nie do końca prawidłowo rozplanowałam sobie czas. Teraz musze nadrabiać :)
A dziś pokarzę Wam malowaną poduchę w kształcie liścia. Poducha jest spora, liść ma ponad 40 cm wysokości, dokładnie nie pamiętam a pomierzyć go już nie mogę, bo urzęduje w kartonie do Szczecina. Poducha miała być bardziej kolorowa, pastelowa. Jednak mieszając kolory farb i uzyskując odcienie widoczne na poduszce nie mogłam ich nie użyć. Lubuję się w ciemniejszych odcieniach, zwłaszcza brązach i szarościach :) Widać to chyba na większości moich prac :)







Miłego, słonecznego dnia kochani :)

2 komentarze: