wtorek, 18 listopada 2014

Malutkie ... duszki?

Witajcie :)
 Już w zeszłym roku miałam plan zrobić bombki choinkowe jak za dziecięcych lat z figurkami mikołajów, bałwanków, pajacyków itp. które miały zawisnąć na mojej choince :) niestety na moje widzimisię nie starczyło czasu, więc w tym roku już teraz zabrałam się do pracy.
Zdjęcie przedstawia kilka figurek w trakcie pracy. Jak na razie postacie przypominają mi małe duszki ale już niebawem przybędzie im trochę kolorków i będą moimi wymarzonymi ozdobami choinkowymi :)





Udanego dnia :)
Ps. dziękuję za przemiłe komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Cudne, jestem bardzo ciekawa jak wyjdą po pomalowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie, pokaż szybko efekt kon=ńcowy, ciekawa jestem jak będą wyglądały "ubrane" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widziałam już bałwanki skończone - świetnie Ci wyszły :) życzę dużo zamówień - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń