czwartek, 20 marca 2014

Witam wiosnę kawą i ciachami :)

Witajcie :)
Wpadłam chyba w "szyciowy" trans. Wstaję, robię wszystko, co trzeba, karmię kotki itp itd a gdy tylko wszystko ogarnę siadam do maszyny. I tak na okrągło. Oszalałam :) A mordka mi się wykrzywia w cudacznym uśmiechu za każdym razem, kiedy uda mi się coś sensownego uszyć. I za każdym pluszakiem wychodzi mi to coraz lepiej. Powoli łapie co i jak, każda następna pluszanka powstaje w szybszym tempie, jest bardziej przemyślana, dopracowana. Jeszcze trochę i moje pluszadła będą w miarę przyzwoicie wyglądać. W końcu opanuje to i owo :)
A dziś w ramach podziękowania za to, że wiosna do nas przybyła witam ją kawą i słodkościami :) Mam nadzieję, że jej zasmakują te ciasteczka i nie będzie nam więcej takiej brzydkiej pogody z wichurami serwowała :)













Miłego wieczoru kochani, błogiego lenistwa Wam życzę :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na naszyjniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wstaw tu kiedyś zdjęcie wszystkich swoich pluszaków :)) tak na jednej fotce :>>>
    ________
    Klikniesz na moim blogu w baner choies? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń