środa, 23 października 2013

Czekoladowe babeczki

Witajcie :)
nie jestem osobą zbyt ogarniętą w sprawach blogowych, można powiedzieć, że dopiero raczkuję ale chciałam Was poinformować i przy okazji się pochwalić, że udało mi się stworzyć zakładkę ze sklepikiem na blogu :) Jestem z siebie dumna :P Tak więc osoby chętne do zakupu mojej biżuterii mogą ją kupić bezpośrednio na blogu :) Hurraaaa!!! :D
Przypominam o Candy w poprzednim poście :) Komentarzy dużo, odwiedzin jeszcze więcej a chętnych na darmowe cukierasy jak na lekarstwo :( Czyżby się Wam nagroda nie podobała :P Jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału w rozdawajce.
A dziś kolejna porcja słodkiej biżuterii w postaci czekoladowych muffinek. Muszę powiedzieć, że jak na pierwszy raz wyszły całkiem nieźle :) Sami się przekonajcie.

 

 

 
Kolczyki wiszące - czekoladowe muffinki - muffinki wykonane z masy termoutwardzalnej fimo, beagle posrebrzane, kokardki metalowe w kolorze starego złota, koraliki plastikowe, długość całkowita kolczyka wynosi 4,5 cm, rozmiar muffinki to 1,5 cm na 1,5 cm.
 
Miłego wieczorka :)
 

3 komentarze:

  1. Jakie piękne! <3

    Mogłabyś poklikać w banner sheinside na moim blogu? Poleciłabym wtedy Twojego bloga w następnym poście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są fantastyczne! :) takie...takie realne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! I jakie smakowite! ^^ :)

    OdpowiedzUsuń