wtorek, 22 października 2013

Ty razem na słodko ...

Witajcie :) takiej biżuterii jeszcze u mnie nie było. Kiedyś słodkie błyskotki robiłam na okrągło, później jakoś od tego odeszłam. Spinka, którą dziś zaprezentuje została zrobiona na specjalne zamówienie, jednakże w zwyczaju mam robić zawsze zamówienie podwójne, a nóż komuś jeszcze się spodoba. Jeden egzemplarz poszedł w świat, drugi wylądował w sklepiku na DaWandzie. Przeglądając biżuteryjne blogi zauważyłam ciągłą "modę" na słodką biżuterię, więc takiej u mnie też będzie dużo, dużo więcej. Skoro wychodzi na to, że taka biżu się ciągle podoba, to czemu nie miałaby zagościć na stałe u mnie :)
A teraz spinka z pączusiem (donutem ) w pomarańczowej polewie:

 

 
Ozdobna spinka pączek (donut) w pomarańczowej polewie - długość całkowita spinki 4 cm, podstawa z pączkiem o wymiarach 3 cm na 2,5 cm. Spinka metalowa w kolorze starego złota, pączek wykonany z masy termoutwardzalnej fimo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz